Ben jij een echte voordeel denker? Dan past Telfort perfect bij jou. Telfort biedt kwaliteit voor een lage prijs. Telfort vindt namelijk dat iedereen recht heeft op een betaalbare, eenvoudige, betrouwbare telecom. Bij Telfort vind je een A-merk telecom zonder onnodige extra’s, maar wel altijd met het nodige voordeel. Telfort is er voor iedereen. Voor mensen die kwaliteit willen, maar daar niet te veel geld aan willen uitgeven. Klanten die behoefte hebben aan een vertrouwd en betrouwbaar merk als Telfort. Klanten staat op nummer één bij Telfort. Het team van medewerkers behandelt de klant zoals ze zelf ook behandeld willen worden. Open en oprecht. Geen verrassingen achteraf en altijd 100% eerlijkheid.
Telfort groeit met je mee
Telfort is onderdeel van KPN en heeft al meer dan 20 jaar ervaring. In 20 jaar is er veel gebeurd. Zo had er 20 jaar geleden nog maar 10% van de Nederlandse bevolking een internetaansluiting. Gelukkig groeit Telfort altijd met de maatschappij, technologische ontwikkeling en jou mee. Het leven is soms al duur genoeg, daarom denkt Telfort met jou mee. Een eenvoudig aanbod, zonder onnodige extra’s of gedoe. Sluit je aan bij Telfort en doe er je voordeel mee.
Contact met Telfort
Bij Telfort sta jij op nummer één. Het team van behulpzame vriendelijke medewerkers staat altijd klaar om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Je kunt gerust bellen naar 0900-9596 met een vraag of opmerking. Dit kan op werkdagen tussen 09:00 en 21:00. Op zaterdag is de klantenservice bereikbaar tussen 10:00 en 17:00. Je kunt ook online contact opnemen via een van de sociale mediakanalen van Telfort. Je kunt bijvoorbeeld een berichtje sturen via Facebook. Doorgaans ontvang je binnen 1 uur een reactie.
Overige contactmogelijkheden
Adres: Telfort Hoofdkantoor, Teleportboulevard 121, 1043 EJ Amsterdam
E-mail: onbekend
Website: https://www.telfort.nl/
Facebook: https://www.facebook.com/kpn
Instagram: https://www.instagram.com/telfort/?hl=nl Twitter: https://twitter.com/telfort
Sinds ik Netflix gebruik achterlijk veel storing met KPN. Uitval tot wel 3x op een dag. RESETTEN!!!!!!!
Via de website kom ik er niet uit, veel te ingewikkeld voor een mens van 80 !!!!!!
n Telefoongesprek a 90 cent per minuut is ook geen optie, en niet klantvriendelijk!
Als ik de prijs van een monteur bestellen zie slaat me de angst om het hart.
Tom Poes, doe iets!!!!!!!