Tele2

Tele2 is oorspronkelijk een Zweedse telecomaanbieder die bij het grote publiek bekend werd door het goedkoop aanbieden van mobiele telefoniediensten. U kunt bij Tele2 terecht voor mobiel, internet, tv en vast bellen. In Nederland telt het klantenbestand van Tele2 inmiddels meer dan 1,2 miljoen mensen die rekenen op een uitstekende service. 

Om deze reden heeft Tele2 een zeer uitgebreide klantenservice met diverse afdelingen zodat u als klant zo snel mogelijk geholpen kunt worden. Neem via onderstaande knop direct contact op met de klantenservice van Tele2. 

Bezoekadres Tele2 klantenservice 

Tele2 heeft geen winkels meer die u kunt bezoeken om meer informatie te krijgen over producten en diensten. Als u op zoekt bent naar het afsluiten van een abonnement dan kunt u het beste met het volgende telefoonnummer bellen: 0800 – 1613. Heeft u een specifieke vraag over de producten of diensten van Tele2? Dan kunt u het beste telefonisch contact maken met de klantenservice. 

Openingstijden klantenservice  Tele2

De klantenservice van Tele2 staat tijdens openingstijden telefonisch of per chat voor u klaar. Het is helaas niet meer mogelijk om een winkel van Tele2 te bezoeken, omdat alle Tele2 winkels inmiddels zijn gesloten. Tele2 is enkel online bereikbaar.

Telefonisch staat de klantenservice van Tele2 van maandag tot en met zaterdag voor u klaar tussen 08:00 en 21:00. U kunt bij de klantenservice terecht voor al uw vragen over de zakelijke en particuliere diensten en producten van Tele2. 

Als u liever met Tele2 chat dan kunt u 24 uur per dag chatten met de virtuele assistent van Tele2. Het is ook mogelijk om binnen openingstijden van de klantenservice (08:00 – 21:00) doorverbonden te worden met een medewerker. Tijdens drukke periodes kan het voorkomen dat u langer op een antwoord moet wachten dan u van Tele2 gewend bent.

Overige contactmogelijkheden

Naast de contactmogelijkheid om te bellen of te chatten, kunt u ook een hele hoop zelf regelen in uw persoonlijke account. Zo heeft u via uw account inzage in uw abonnement, facturen en profielgegevens. Hier kunt u ook eenvoudig producten bijbestellen. 

De website van Tele2 biedt ook veel informatie over actuele storingen en meldingen, veelgestelde vragen en heeft een community waarop u met andere mensen kunt praten over de diensten, service en producten van Tele2. Je kunt ook met de klantenservice chatten via social media kanalen als Facebook en Twitter. 

Als u klant bent bij Tele2 dan kunt u ook de Tele2 App op uw mobiele telefoon installeren. In de MijnTele2 App kunt u zien hoeveel data u nog over hebt per maand, hoe hoog en wat de status van uw facturen zijn, hoeveel belminuten u nog over heeft en meer. U kunt via de app ook contact maken via chat met een medewerker. U doet dit door op het witte chat icoontje rechts onderin uw scherm te klikken. Er opent en chatvenster waarin u met een medewerker kunt chatten.

Afwijkingen tijdens de lockdown

Omdat Tele2 geen fysieke winkels meer heeft kunt u de klantenservice enkel online of telefonisch bereiken. Voor de bezorging van de producten van Tele2 worden de maatregelen gehanteerd volgens de richtlijnen van het RIVM. De installatie van de producten en diensten van Tele2 worden doorgaans door de klant zelf gedaan. Hierdoor hoeft er geen monteur bij u langs te komen in tijden van corona. 

Als u hulp nodig heeft bij het installeren van de producten en diensten van Tele2 dan kunt u voor informatie over installatie en zenders terecht op deze pagina. Komt u er zelf niet uit? Dan kunt u telefonisch contact opnemen met de klantenservice of chatten met de chatbot van Tele2. Op deze manier is er geen contact tussen medewerkers en klanten nodig, zonder dat u inlevert op kwaliteit en service als het gaat om uw internetverbinding, televisie en telefoon. 

Lukt het toch niet om zelf te installeren en wilt u dat er een monteur bij u langskomt voor installatie, dan kunt u telefonisch een afspraak maken via de klantenservice van Tele2. Er zitten kosten verbonden aan het bestellen van een monteur en uiteraard houd de monteur zich ook op locatie bij u in huis aan de maatregelen tegen het corona virus. 

De kosten van het bestellen van een monteur hoeft u niet direct te betalen. Uw eerstvolgende factuur wordt verhoogd met het bedrag dat u voor de monteur moet betalen. Houd er rekening mee dat er bij extra werkzaamheden kosten bij kunnen komen die u meteen moet betalen aan de monteur.

Plaats een reactie