U zocht: PostNL klantenservice
Informatie over PostNL nodig?
Bel nu 1808
[Honderd cpm ook na doorschakelen. Dienst Telemedia]

Honderd cpm ook als u bent doorverbonden!
Dienst van Telemedia
1808 is een nummerinformatiedienst en de oplossing als u snel telefonisch contact wil opnemen met klantenservices of instellingen. Heeft u er genoeg van om te zoeken naar telefoonnummers of heeft u al gezocht maar kunt u niks vinden? Wij helpen u snel en accuraat verder. We zijn niet verbonden met of aangesloten bij bedrijven die zijn opgenomen in ons bestand met informatienummers. Telemedia Koninginneweg 11 Hilversum.
PostNL bezorgd jaarlijks miljoenen brieven en pakketten in Europa. PostNL zet in haar dienstverlening graag een stap extra voor haar klanten, ook tijdens piekuren en onder alle weersomstandigheden. Of het nu gaat om naadloze e-commerce diensten of het regelen van een last-minute terugroep actie. PostNL en haar klantenservice staan graag voor u klaar.
De klantenservice van PostNL is ingericht om uw vragen direct te beantwoorden. Zodra u de klantenservice via de website bezoekt heeft u keuze uit een aantal onderwerpen die u helpen met het beantwoorden van uw vraag. U vind hier bijvoorbeeld informatie over de verschillende tarieven van PostNL en de actuele kosten van postzegels, wat de algemene bezorgdagen en –tijden van PostNL zijn en wat de aanvullende services zijn voor het versturen van rouwpost.
Voor informatie over uw eigen zendingen kunt u ook bij de klantenservice van PostNL terecht. Bent u bijvoorbeeld op zoek naar wat er gebeurd als u niet thuis bent op het tijdstip van bezorgen, is uw pakket niet bezorgd of wilt u weten waar uw pakket zich bevindt? Dan kunt u terecht op op de klantenservice pagina van PostNL.
Openingstijden klantenservice
De klantenservice van PostNL is tijdens de lockdown ook gewoon open. U kunt de medewerkers van PostNL bereiken via een chatfunctie op de website van PostNL. U opent de chat door op de klantenservice pagina een onderwerp te kiezen en naar beneden te scrollen. Hier vind u een knop met contact opnemen.
De klantenservice van PostNL is op werkdagen bereikbaar tussen 08:30 en 20:00. U kunt voor het snelste contact met een medewerker chatten of bellen tijdens openingstijden. U bereikt PostNL op telefoonnummer 088 – 22 55 624
Als u liever persoonlijk contact met een vertegenwoordiger of medewerker maakt dan kunt u het beste een PostNL servicepunt in de buurt bezoeken. De meeste servicepunten van PostNL zijn ook tijdens de lockdown in Nederland open. Het kan echter zo zijn dat het servicepunt bij u in de buurt afwijkende openingstijden hanteert. Kijk voor de actuele openingstijden naar het servicepunt bij u in de buurt door hier te klikken.
Locatie klantenservice
Bent u op zoek naar een locatie die u kunt bezoeken om in contact te komen met PostNL, dan kunt u via de website bekijken welke PostNL punten er bij u in de buurt te vinden zijn. Veel punten zijn enkel ophaalpunten voor pakketten die via PostNL worden verzonden. Voor informatie over de status van uw pakket kunt u dus het beste de track & trace gegevens van uw zending controleren.
PostNL servicepunten bieden in de meeste plekken in Nederland ook andere diensten aan die u mag verwachten van een postkantoor. Zo kunt u uw kenteken overschrijven en een voertuig op naam zetten, een anonieme OV-chipkaart kopen, een Kleine VISpas aanvragen en verpakkingsmateriaal als enveloppen, postzegels en doosjes kopen. Klik hier om alle servicepunten van PostNL bij u in de buurt te bekijken.
Overige contactmogelijkheden
Naast een verzameling van informatie over diverse veelgestelde vragen biedt PostNL diverse manieren aan om in contact te komen met hun klantenservice. Zo kun je je vraag stellen aan Chatbot Daan. Als Daan uw vragen niet kan beantwoorden dan verbindt hij u door met een medewerker zodat u snel geholpen kunt worden.
Als u liever met de klantenservice belt om een probleem te bespreken of een vraag te stellen dan kunt u tussen 08:30 en 20:00 ook telefonisch contact maken via telefoonnummer 088 – 22 55 624
Afwijkingen tijdens de lockdown
Tijdens de lockdown in Nederland heeft PostNL het bovengemiddeld druk omdat niet-noodzakelijke winkels de deuren tijdelijk moeten sluiten om het corona virus tegen te gaan. Servicepunten van PostNL waar je brieven en post kunt versturen en ophalen mogen wel open blijven. De meeste servicepunten van PostNL blijven dan ook open. Sommige punten hebben echter afwijkende openingstijden. Bekijk daarom altijd welk servicepunt bij u in de buurt open is voor u een PostNL punt bezoekt.
Door de sluiting van niet essentiële winkels heeft PostNL het drukker met het bezorgen van pakketten van webshops. Door de drukte kan het daarom gebeuren dat uw kaart of pakket langer onderweg is dan u had verwacht. Om actuele informatie over de status van uw pakket op te vragen adviseert PostNL om uw Track & Trace code te raadplegen.
Als u een servicepunt van PostNL bezoekt dan hanteren zij in de winkels de maatregelen tegen het corona virus. Vergeet niet om een mondmasker te dragen bij het ophalen of brengen van uw post en houd rekening met de 1,5 meter maatregel in de winkel die u bezoekt.
J.van Haandel-de Frankrijker zegt
Heb betaalpas ontvangen.
Eerste keer postbode tekende zelf kwam binnen en was van heel iemand anders
Tweede keer niet thuis ging terug naar Rabo bank
Derde keer niet thuis ging weer terug naar Rabo bank
Inmiddels drie maal pin code ontvangen.
Vrijdag thuis hek open om 8 uur ,s avonds om 18.00 uur hek dicht en tot verbazing lag pasje in brievenbus niet afgetekend.
HOE HOE kan dit gelukkig niets mee gebeurd.
GRAAG Uw antwoord. Langenboomseweg 68,5411 AW Zeeland
Kemena zegt
Gisteren werd er via Bol. Com een pakketje bij mij afgeleverd, postcode 5708 jm, nr 8. Mijn hond deed nogal lelijk, maar uiteraard had ik de boel onder controle. De postbezorger meldde echter aller vrolijkst dat hij op alles voorbereid was, en hij toverde zo een hand vol hondenkoekjes uit z’n broek. WAT EEN KANJER, dat mag ook wel eens gezegd worden. Die kerel is echt een topper
J.A. de Leer zegt
Onderwerp; KLACHT POSTBEZORGING. De laatste weken meerdere brieven van naaste buren ontvangen ( dus netjes bij hen na bezorgt ) Zelf mis ik twee brieven, waar zijn die gebleven? Vandaag een brief van mijn bank ontvangen die 28-01 2022 door hen was verzonden, blijkt bij een leeg staande woning verderop in de straat te zijn bezorgt!!!.
Zorgelijk dat de postbezorging plotseling onzorgvuldig is geworden, mogelijk is een wijziging in het personeelsbestand de oorzaak, waarvoor ik u bij deze aandacht vraag.
Met vriendelijke groet, Jan de Leer.
Schievestraat 31
6901GG Zevenaar
Klaudia Van der Meer zegt
Waardeloos en oplichterij. Je bent een hoop geld kwijt voor belachelijk stomme antwoorden. En een klacht per mail is niet mogelijk. Pakketten kwijtraken doordat jullie verkeerde adressen erop zetten kunnen jullie wel. Nooit verstuur ik weer iets met Post.nl. prutswerk van de bovenste plank!
P.J. van Erven Dorens zegt
Mijn opmerkingen en vragen van 2 dagen geleden zijn weggepoetst.
Maar als u nu werkelijk kritiek wilt horen is het wel zo beleefd om een antwoord te geven. Zoals het nu gaat is gelijk een wassen neus.
vanervendorenspaul6@gmail.com
krystyna kozinska zegt
Ik heb van jullie en brief gekrajgen,van het pakiek,en kan ik dit pakiet niet gewonden internationale referentie RR58841283838DE
Boukj zegt
Helaas kan ik mijn ervaring niet delen
Telefoonnummer is onbeteikbaar
J. Gerritsen zegt
Hele slechte service Postbode komt om 23.00 pas bezorgen!