ABN AMRO heeft een duidelijke doelstelling: ‘banking for better, for generations to come’. Als bank weet ABN AMRO dat ze een grote impact op de maatschappij en economie heeft. Hierdoor is het erg belangrijk voor ABN AMRO dat ze de juist keuzes maakt. Door deze keuzes levert ze een positieve en duurzame bijdrage. Deze doelstelling is het vertrekpunt voor alles wat ABN AMRO doet. Nu, straks én overmorgen.
ABN AMRO bouwt mee aan een betere toekomst
In alles wat ABN AMRO doet, bekijkt de bank of het niet nog beter kan. De producten en diensten hebben een grote impact op de levens van miljoenen mensen. Of de bank nu starters helpt bij de financiering van een eerste huis of een bijdrage levert aan de overgang naar een duurzame economie. ABN AMRO bouwt mee aan een betere toekomst. Voor jou en alle andere Nederlanders.
Contact met ABN AMRO
De klant is prioriteit nummer één voor ABN AMRO. Daarom gaat ABN AMRO net een stapje verder op het gebied van klantenservice. De klantenservice is namelijk altijd bereikbaar. Het telefoonnummer 0900-0024 is 24/7 beschikbaar. Bel je vanuit het buitenland? Bereik de klantenservice dan op +31102411720. Verder kun je ook contact opnemen via Whatsapp. App je vragen of opmerkingen door naar 06-13660024. ABN AMRO raadt aan geen privacygevoelige gegevens te versturen via Whatsapp. Heb je complexe vragen? Neem dan telefonisch contact op. Wil je liever online contact? Dit kan via de online chat. Deze chat is dagelijks tussen 08:00 en 22:00 beschikbaar. Het duurt gemiddeld 5 minuten voordat er iemand beschikbaar is. Als laatste zit het webcare team 24/7 voor jou klaar op de Twitter- en Facebookpagina van ABN AMRO.
Overige contactmogelijkheden
Adres: Hoofdkantoor ABN AMRO, Gustav Mahlerlaan 10, 1082 PP Amsterdam
E-mail: onbekend
Website: https://www.abnamro.nl/nl/prive/index.html
Facebook: https://www.facebook.com/abnamro/
Instagram: https://www.instagram.com/abnamronl/?hl=nl
Twitter: https://twitter.com/ABNAMRO
Zeer zeer slecht
Ik ga alles in het werk zetten om al mijn verzekeringen bij de Abn amro vandaan te halen,
Je bent een vermogen kwijt aan wacht geld en dan ben je nog niks wijzer geworden.
Ik wil graag een gesprek voeren met een hypotheekdeskundige bij de abnamro vestiging groningen
Dus een gewoon gesprek niet beeldbellen of zoiets
Ik heb 35 min. In de wacht gezeten en daarna werd het contact verbroken. Vind ik niet zo netjes. Vriendelijke groet. G.rooda.