Hotels.com

Hotels.com is een wereldwijd opererende website voor hotelboekingen. De website werd in 1991 opgericht en droeg toen nog de naam Hotel Reservations Network (HRN). In 2001 werd het echter onderdeel van de Expedia Group en al een jaar later groeide het bedrijf explosief. Naast websites in Amerika en Europa werden deze ook in onder andere het Midden-Oosten en Zuid-Afrika gelanceerd. Inmiddels kunnen er via dit platform bijna 300.000 hotels worden geboekt. Alhoewel het overgrote deel van de boekingen op internet plaatsvindt, kunt u ook via het meertalige callcenter boeken. Daar staan de medewerkers zeven dagen per week voor u klaar.

Toonaangevende online accommodatieswebsite

Hotels.com is met zijn wereldwijde activiteit en boekingsdiensten via een eigen netwerk van gelokaliseerde websites en telefooncentrales een marktleider op het gebied van hotelaccommodaties. Vandaag de dag zijn er 90 lokale websites in 41 verschillende talen. Van de 300.000 accommodaties in meer dan 200 landen die wereldwijd via dit platform geboekt kunnen worden, behoort een groot deel tot de grote hotelketens. Echter kunt u ook kleinere hotels via Hotels.com boeken. Op de website zoekt u eenvoudig op land of op specifieke bestemming. De zoekresultaten kunt u middels diverse filters rangschikken om op die manier snel het voor u meest geschikte verblijf te vinden.

Contact met Hotels.com

Heeft u een vraag of onverhoopt een opmerking of klacht over Hotels.com of een van de op de website aangeboden hotels? Dan kunt u telefonisch contact opnemen met de klantenservice van het webbedrijf. Het telefoonnummer dat u daarvoor gebruikt, is 020 7006039. De medewerkers van de klantenservice zijn van maandag tot en met zaterdag tussen 09.00 en 21.00 bereikbaar en op zondag tussen 10.00 en 21.00. Tevens is het mogelijk om op de website het contactformulier in te vullen.

Overige contactmogelijkheden

Adres: onbekend E-mail: klantenservice@hotels.com Website: https://www.hotels.com Facebook: https://www.facebook.com/Hotels.comEurope/ Instagram: https://www.instagram.com/hotelsdotcom/?hl=nl

8 gedachten over “Hotels.com”

  1. Nog even 0 sterren. Klantenservice via telefoon is dan wel heel vriendelijk en verstuurd direct de gewenste mail waar je om vraagt. Echter, na annuleren van een boeking van €1750 (DUIZEND ZEVENHONDERDVIJFTIG EURO JA!) moet ik erg lang wachten op restitutie, en ik lees erg veel negatieve recensies wat me onzeker maakt of ik het ooit nog terug ga zien.
    Zodra ik mijn centjes terug heb komt een positieve recensie…. ik houd hoop en vertrouwen…

  2. trekt op niets, telefoonnummer is verkeerd er ontbreekt een cijfer. heb reis moeten annuleren omdat de grenzen toen nog gesloten waren en hoor niets meer van jullie maar zou wel graag mijn centen terug krijgen

  3. Waardeloos.
    Al drie keer meer dan een half uur in de wacht gestaan.
    Zelfs het gold nummer.
    Digitaal boeken gaat prima. Maar o wee wanneer je iemand telefonisch nodig hebt.

  4. Meerdere keren een hotel geboekt via hotels.com. Is ontzettend goed bevallen en kreeg scherpe prijzen.

  5. Top website en zijn vrijwel altijd goedkoper dan hun concurrenten. Vreemd dat er zoveel verschil in zit.

  6. Prima website met een uitstekende service. Is tot nu toe altijd goed gegaan.

  7. Goedkope aanbieder, ben via trivago op deze site gekomen. Handig, snel en goedkoop

  8. Standaard keuze voor het boeken van een hotel. Heb wel eens vergeleken maar kom dan altijd op hotels.com uit.

Plaats een reactie