Aldi

Aldi is een van oorsprong Duits supermarktconcern dat ook al vele tientallen jaren vestigingen heeft in heel Nederland. In Nederland vind je zo’n 500 winkels van Aldi en het bedrijf is daarnaast in nog acht andere Europese landen actief. Het belangrijkste handelsmerk van Aldi is om de dagelijkse boodschappen goedkoper te kunnen leveren dan de grote supermarkten. Om dit doel te bereiken verkoopt Aldi niet of nauwelijks A-merken maar uitsluitend merken die in de meeste gevallen alleen bij deze supermarkt verkrijgbaar zijn. Om aantrekkelijker te zijn voor de klanten heeft Aldi ook een assortiment aanbiedingen waaronder elektrische apparaten en gebruiksartikelen die normaal niet in het standaard assortiment zitten.

Vernieuwing

Om zijn positie op de markt voor supermarkten te behouden vernieuwt Aldi steeds zijn producten en ook de winkels. In 2018 is een vernieuwingsoperatie van bestaande winkels in volle gang. Er komt meer aandacht voor verse en duurzame producten omdat de klanten hier prijs op stellen. Steeds meer mensen kopen en kiezen bewust voor duurzame producten die gezonder zijn en die ook beter zijn voor bijvoorbeeld dierenwelzijn. Aldi speelt hier op in door het assortiment voortdurend te monitoren en waar nodig te herzien. Het streven van Aldi is om zijn positie op de markt voor goedkope levensmiddelen te behouden en daarmee een alternatief te bieden voor A-merken.

Contactmogelijkheden

De klantenservice van de Aldi is telefonisch niet bereikbaar. Op de website is geen telefoonnummer te vinden waar u met vragen of klachten over producten of diensten terecht kunt. Aldi kiest ervoor om alle klantcontacten uitsluitend via het contactformulier op de website te laten verlopen. Je kunt wel een bericht achterlaten op de Facebookpagina van Aldi of via het Twitteraccount.

Andere contactmogelijkheden

Vestigingsadres: Pascalweg 21, BE Culemborg

e-mail: Er is geen mailadres bekend, u kunt gebruik maken van het contactformulier op de website

Facebook: https://www.facebook.com/ALDI-Nederland-1652450291748655/

Twitter: https://twitter.com/aldi

Website: www.aldi.nl

23 gedachten over “Aldi”

  1. Drie weken terug ging ik naar de Aldi in Roermond (Wirosingel) om gebruik te maken van de reclame op Becel.
    Op maandag hadden ze hem niet binnen gekregen en op donderdag nog steeds niet.
    Vandaag toog ik wederom naar de Aldi om te profiteren van de door ons al heel lang gebruikte Markus goudkoffie.
    Verrassing, niet binnen gekregen. Zo kan ik ook reclame maken.
    Is het niet beter om uw slogan te wijzigen in: Aldi natuurlijk niet.
    Een zeer ontevreden klant..

  2. Hallo
    Ok koop altijd Berlin broodbeleg bij de Aldi.
    Was zeer goed en makkelijk te scheiden de plakken onderling.
    Nu bent u overgestapt op een ander merk.
    Alles plakt aan elkaar.
    Niet te doen.

  3. aldi prutwinkel veel reclames maar als je er komt is het er helemaal niet ik noem dat mensen voor de gek houden verder niets anders is het het beste opdoeken verschimmelde kaas over datum lekker

  4. Een klant had spullen willen mee nemen. Betaalde een deel. Werd door de beveiliger aangesproken. Ze lied alles zien. Die beveiliger vroeg niet naar haar ID hij zei tegen haar ik sta elke dag hier. Je mag niet meer hier komen.Ze kon gewoon weg hij is Hindoestaan zei indiaan hij zeg laat haar gaan. Hoe kan dat Kassa medewerker met piercing en blauw haar en een halve gekke personeel en beveriger laten die klant gaan wat leuk vandaag 16 juni 2022

  5. beste aldi vandaag 22-05-2022 hep ik uw fiellejaalwerkker aan gesprooken op haar gedrag waar ik nog al een groote mond van haar kreeg en ik daar ook een groote mond op trug gaf hier by kreeg ik nu in de doktersryken straat een winkel ver bot ik wil by deze het netjes oplosen of in ieder geval een antwoord hoe diet verder moet groetjes

  6. Beste, op de folder staat 1 + 1 gratis aardappelen. Op mijn rekening staat 2 x 4. 75 euro.
    Waarom valse reclame maken jullie reken toch de volle prijs?
    Bij de kasseerster beklaag gedaan maar vindt dat normaal .
    Waarom de klanten zo uithalen, is niet fijn en eerlijk.
    Beleefde groeten
    ps het was bij mijn zus en ik heb hetzelfde met Dreft voor gehad.

  7. Ik ben al weken op zoek naar de Moreno koffie capsules de espresso!
    Die geschikt zijn voor Dolce Gusto!
    Zou jammer vinden als die uit het assortiment gaan.
    Maar volgens de caissière uit het assortiment gehaald!
    Zou dat erg jammer vinden , want het is heerlijke koffie!
    Kwam niet zo vaak bij Aldi, maar is hierdoor mijn vaste supermarkt geworden!
    Alle varianten zijn steeds aanwezig, behalve de Espresso!
    Zie Uw antwoord te gemoed!
    Vriendelijke Dank !

  8. Goedendag, Ik heb een airfryer Tristar gekocht op 28-05-2021 en deze geeft problemen op het dashboard. Er gaan ledlampjes kapot en daarom wil ik deze oven laten repareren. Hoe kan ik daar mee omgaan en hoe kan ik deze laten reoareren? Ik wil de oven niet retourneren voor geld maar behouden en niet terugbrengen naar een vestiging van Aldi NL. graag een antwoord van u hoe ik hiermee verder kan. Ik heb vele prettige ervaringen met de oven en wil deze niet missen.
    Kom ik op de garantie voor een nieuwe Airfryer van Tristar in aanmerking?

    Ik ben bereikbaar op 0644641514
    Adres Helfrichstraat 21 5427SB Boekel

  9. spijtig dat de kussenslopen voor zijslaapkussen niet verkrijgbaar meer zijn.ik heb nogthans 2 zijslaapkussen vandaag(woensdag)gekocht maar er waren GEEN kussenslopen meer ????????? ik had er graag 4 gewenst.
    kunnen jullie daar nog voor zorgen a.u.b. dank u. tel 03/3830441

Plaats een reactie